GAUDIM DE L’ÚLTIM DIA DEL TRIMESTRE

Educació Infantil:
Hem gaudit d’un dia ben diferent, hem pintat ous de pasqua, i per la tarda els hem buscat pel pati, també hem jugat, hem ballat amb plomes, pollets,… elements típics de la mona de pasqua. Quin dia més especial hem viscut!!!

Cicle Inicial:
Aquest dia ha estat especial, hem sortit del cole per anar a fer una sortideta pel nostre poble!
Hem fet un tomb per diferents llocs: hem vist els parcs on anem a jugar, hem vist el rentador, l’església, la llar de jubilats, la morera centenària, diferents botigues i serveis del poble, hem caminat i hem descobert moltes coses.
A la tarda, hem cuinat una «magdamona», hem fet una petita mona amb una magdalena i després ens l’hem menjat al pati.
Ha estat un dia diferent!!

Cicle Mitjà:
Els nens i nenes de cicle mitjà hem volgut acomiadar el segon trimestre d’una forma especial. Durant el matí hem fet una ruta pels carrers del poble i hem visitat alguns llocs com els trullets, el safareig, l’església o els carrers on nosaltres vivim.

Al migdia, hem anat al camp de futbol on hem dinat tots junts a l’aire lliure, i tot seguit hem jugat a trobar els nostres ous de pasqua. Que bons que estaven!

A la tarda, hem fet un escape room a l’escola i diferents jocs al camp de futbol. També hem fet un mural per acomiadar la senyoreta Aida.
Ha estat un dia diferent on ens ho hem passat molt bé!

Cicle Superior:

L’alumnat de Cicle Superior hem fet una sortida molt divertida per Benavent i Torre-Serona.

De bon matí, quan hem sortit de  l’escola, hem anat fins als Trullets de Benavent, on hem pogut conèixer una mica per a què servien aquests forats i hem pogut esmorzar rodejats de la natura. Quan tothom ha acabat d’esmorzar, hem continuat l’excursió anant fins a Torre-Serona. Un cop allí, hem pogut fer diferents jocs i activitats al parc i a la pista poliesportiva.

Quan s’ha fet l’hora de dinar, hem menjat els nostres entrepans i hem tornat cap a Benavent.

Ha set un dia molt divertit  i una forma molt interessant d’acabar el trimestre.