DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

Aquest divendres, 29 de de gener, hem celebrat el “Dia escolar de la no-violència i la Pau”.

Durant el matí, hem pintat una mà de paper que simbolitza el colom de la pau, i hem escrit missatges de pau en una altra mà de paper.

A la tarda, ens hem ajuntat per grups bombolla al pati i hem escoltat la lectura del manifest que ens ha preparat l’alumnat de sisè.

A continuació, hem cantat la cançó “Mans a les mans” amb la lletra adaptada al tema de la pau.

I finalment, hem decorat els arbres del pati i de les entrades amb les mans pintades i amb frases de la pau.