CIRCUIT LÚDIC I PSICOMOTRIU PER VÈNCER EL DRAC DE SANT JORDI EI-1r

El divendres dia 23 d’abril, a l’escola a més de celebrar Sant Jordi, hem aprofitat per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física.

Partint del lema “Cada pas compta” i del repte “La volta més original al pati” hem organitzat un circuit lúdic i psicomotriu pels alumnes d’educació infantil i els de primer i així aconseguir vèncer al drac ferotge de Sant Jordi. Al final del circuit ens esperava el drac amb les seves escates que les hi arrencàvem i ens les posàvem en forma de medalla. Així entre tots i totes vàrem aconseguir vèncer-lo i a la vegada passar-nos-ho molt bé.

Sant Jordi EI 1rKizoa Movie Maker