TALLER PLA CATALÀ DE L’ESPORT – L’ESPORT I LA DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL CS

Avui, dimarts 10 de maig, l’alumnat de cicle superior hem fet un taller del  PCEE que ens ha ajudat a veure l’esport des d’una altra perspectiva.

Durant la primera part del taller, hem hagut d’inventar una història sobre un nen o nena amb discapacitat i descriure la seva situació a l’escola i en la pràctica esportiva. Tot seguit, un dels ponents, el Gerard, ens ha explicat la seva història real des de que era petit fins a l’actualitat, amb les dificultats que ha hagut de superar.

La segona part del taller, ha set una part pràctica d’handbol. Ha estat molt interessant perquè hem pogut viure en primera persona la manera d’actuar, de fer i de jugar de les persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant estacions amb diferents role-playing i el feedback de les sensacions durant l’activitat.