DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA (DMAF)

El divendres,  a l’escola, vam celebrar el DIA MUNIDAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA.

L’alumnat de CS va jugar un torneig de voleibol. Al matí, les semifinals i a la tarda la súper final. Va ser una jornada molt intensa i emocionant. Enhorabona a tots els jugadors i jugadores que es van comportar com uns autèntics professionals!

Les coreografies dels i les Cheerleaders de CI i CM van  convertir el dia en una gran FESTA de l’Esport. Van animar en tot moment i ens van fer ballar a tots i a totes.

D’altra banda, l’alumnat d’EI, va aprofitar el dia per convertir-se en autèntics protagonistes del circ Copons. Van fer tallers amb el trapezi, les xanques, els rodets d’equilibris… I dimecres passat, ja havien escalfat motors a l’escola!

Educació Infantil:

Cicle Inicial – Cicle Mitjà:

Cicle Superior: