SORTIDA PARC DE LES OLORS DE LINYOLA EI

Els nens i nenes d’educació infantil hem anat d’excursió al parc de les olors de Linyola. Hem aprés moltes coses de les plantes aromàtiques i les seves propietats. Després de tocar-les, d’olorar-les, i veure diferents varietats hem fet la nostra bossa aromàtica per a casa.

També vam descobrir on s’amaguen les llavors de la camamilla, i vam crear una bola de fang per poder escampar les llavors al nostre jardí de casa.

Tot seguit vam gaudir del camí dels sentits, vam trepitjar diferents elements de la natura, pedres, troncs, maons, teules, rodes, palla,… va ser una experiència psicomotriu molt enriquidora.

Finalment ens vam acomiadar tot brindant amb un tast de beguda saludable, feta amb infusió de menta, tarongina  barrejat amb suc de llimona i aigua.

Vam dinar tots junts a l’estany d’Ivars gaudint de la natura, de l’estany i dels jocs del parc.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut