PROJECTE MEDI NATURAL EN LLENGUA ANGLESA

Benvolguts pares i mares,

A partir d’aquest curs  els alumnes de 3r curs de primària faran l’àrea de Medi Natural en Llengua anglesa. Així com els alumnes de 4t, 5è i 6è, durant tot el curs, faran un projecte en llengua anglesa lligat a l’àrea de Coneixement del Medi.

Per portar a terme aquest projecte comptem amb professorat especialitzat.

Voldríem el vostre suport i la vostra confiança amb l’inici d’aquest projecte que com tot inici pot tenir entrebancs que de ben segur superarem.

En tot moment s’ha pensat  en els alumnes de l’escola, el nostre futur,  perquè els suposi una millora en l’aprenentatge de la llengua anglesa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *