Funcionament general del centre: normes generals

• Els alumnes han d’entrar puntualment a l’Escola. Els familiars d’aquells alumnes que arribin tard, hauran d’adreçar-se a Secretaria per justificar el retard. Es prega a les famílies que recullin els alumnes puntualment.
  • Educació Infantil: l’entrada i sortida es realitza per la porta del carrer Maria Castillo.
  • Educació Primària: els pares o familiars acompanyaran els seus fills fins a la porta d’entrada exterior; només en cas d’urgència els pares entraran per tal de comunicar alguna cosa a la tutora o tutor.
  • L’alumnat de Cicle Inicial i tercer entrarà per la porta principal del carrer Rosa Sensat; l’alumnat de quart i Cicle Superior ho farà per la porta d’entrada al pati del mateix carrer. Tots sortiran per la mateixa porta que entren.
  • Preguem que no s’entri al recinte escolar a les hores d’entrada i sortida de l’alumnat.
  • Els pares o mares que vulguin que el seu fill o filla marxi sol/sola cap a casa, cal que acudeixin a Secretaria per omplir l’autorització. Cap nen/nena no marxarà sol/sola cap a casa si no es presenta prèviament l’autorització signada.
  • Les faltes d’assistència s’han de justificar per escrit a la tutora o tutor.
  • És obligatori que els alumnes portin tot el material escolar que se’ls demana. Cal marcar amb el nom tot el material i tota la roba de l’alumne/a.
  • És important que les famílies estigueu al cas dels correus que s’enviïn des de l’escola ja que sovint hi ha informació molt rellevant: beques i ajuts, sortides i terminis de pagament, festes i celebracions, etc.
  • Se seguirà el règim disciplinari establert a les NOFC quan hi hagi conductes contràries a les normes de convivència.