Salut escolar

• S’haurà de comunicar al centre si els alumnes tenen algun problema de salut.
  • Els alumnes NO podran assistir a l’escola en cas de simptomatologia compatible amb la COVID-19:
    • febre
    • tos
    • dificultat respiratòria
    • malestar
    • diarrea
    • en qualsevol altre quadre infecciós en cas que l’alumne hagi tingut contacte estret amb positiu COVID-19 confirmat, o simptomatologia compatible els 14 dies anteriors.
  • Cal que les famílies prestin atenció a les circulars informatives i prenguin les mesures pertinents en cas de malalties o contagis.
  • Se seguirà el calendari del programa de salut escolar que depèn de l’Institut Català de la Salut i el CAP del municipi, que inclouen revisions dentals i vacunacions.
  • El centre no pot administrar cap medicament als alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *