FAMILIES MOLONES

Una de les activitats més boniques de l’Escola Salou és la que que fan les families de P3! Com una autèntica companyia teatral preparan una obra de teatre amb tot el que comporta  per als seus fills i filles i la resta d’Infantil i 1r! Ens han deixat alucinats! “Els llops que van a venir a sopar” tot un èxit! Per quan una altra? Sou els millors i ho sabeu!!! Alimento para el alma! Gràcieeeeeeeees!

1. Meritxell

Ens ha encantat poder fer aquesta obra per als nens de l’escola y per als nostres fills, tota una experiència!!!! I gràcies a les tutores de P3 per tots lo molt que ens eu cuidat 😘🥰

2. Estefania

Ha sigut tot un plaer poder fer aquesta obra per als nostres fills i filles i la resta d’alumnes d’infantil i 1r de primària! Hem gaudit molt assajant i sobretot actuant!! Ens ho hem passat genial!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *