Comiat curs 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Ha finalitzat el curs 2019-2020, ha estat un curs diferent, van tancar les escoles al mes de març i va iniciar-se un curs telemàtic, un repte nou i alhora difícil per a tots, ja que les circumstàncies que s’estaven vivint, no eren normals, però gràcies a l’esforç dels mestres, pares i alumnes hem seguit endavant i hem finalitzat un curs on tots hem après coses importants: ens hem fet més competents digitalment, s’ha adquirit més autonomia personal i una gran implicació per part de les famílies en el procés d’aprenentatge dels seus fills/es, ja que han estat un suport clau juntament amb els mestres per a poder continuar la tasca educativa.

Tot l’equip de mestres de l’Escola Salou, vol fer-vos arribar una forta abraçada i agrair el suport que ens heu donat aquests mesos tan complicats.

En especial una abraçada a tot l’alumnat de 6è que acaben el seu pas per l’escola en unes circumstàncies molt excepcionals.

Esperem que al setembre ens puguem retrobar de nou i de mica en mica tot torni a la normalitat.

Demanem des del centre que durant l’estiu, estigueu pendents del correu electrònic, perquè us anirem informant de com serà l’inici de curs 2020-2021.

Només queda desitjar-vos un bon estiu!!!

Escola Salou

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *