Els alumnes de l’Escola Celebrem el dia de la Pau

La pau també s’aprèn construint-la junts 🕊️
Aquests dies, tota la comunitat de l’Escola Salou ha unit mans, colors i il·lusions per celebrar el Dia de la Pau i la No Violència.

Un petit gran gest per recordar que la pau neix del respecte, la cooperació i la convivència de cada dia. 🤍

#DiaDeLaPau#EscolaSalou#EducantAmbElCor#JuntsFemPau#EscolaQueSuma

Cliqueu l’enllaç https://www.instagram.com/p/DUIil3fjF9X/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==