Els alumnes de 3r de Sortida a l’Espluga de Francolí
09/06/26
l’alumnat de tercer hem anat a l’Espluga de Francolí a visitar les coves 🕳️ i el Museu Terra 🌱, on hem després de moltes coses sobre la terra i els oficis d’abans 👩🌾🛠️ Ha sigut un dia genial! 🙌 💚
Cliqueu l’enllaç: https://www.instagram.com/p/DYFQXp1DCCc/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
#SomEscolaSalou #Femescola #sortidaescolar #aprenemjunts #MuseuTerra










