Divermath 16/17

Els alumnes de Primària de l’escola participen en un projecte col.laboratiu de matemàtiques conjuntament amb altres escoles de Catalunya.

Aquest projecte neix amb la necessitat d’utilitzar les activitats matemàtiques per conèixer i divertir-nos. El projecte seguix un procés de treball col.laboratiu, on tots fem  tasques perquè el projecte tiri endavant i podem arribar a aconseguir l’objectiu d’aquest amb l’ajuda de les eines TAC ( Tecnologies del Coneixement i l’Aprenentatge).

L’objectiu final del projecte és la creació de jocs matemàtics per a jugar-hi alumnes de 6 a 12 anys, aquests jocs havien de ser inventats pels i les alumnes.

Per si voleu saber-ne més visiteu la següent adreça: http://divermath1617.blogspot.com.es/