El pati de l’escola

Al llarg d’aquest curs, juntament amb els alumnes, estem  fent una transformació positiva dels espais exteriors de l’escola, a fi de millorar el temps d’esbarjo.
Vam iniciar el curs on els/ les alumnes van fer una pluja d’idees del que els hi agradaria que hi hagués al pati de l’escola.

Un cop vam tenir totes les idees que han quedat exposades a l’entrada de l’escola ens hem posat mans a l’obra. Primer de tot, vam valorar totes les idees per veure si eren possibles i un cop descartat alguns materials i/o propostes ens hem posat a treballar.

Hem creat uns telèfons al pati.
img_20170217_171126
Hem comprat unes taules per esmorzar, jugar, parlar…
img_20170217_171116
Estem creant espais per estar més tranquils i poder llegir i/o bé jugar a jocs de taula.
 img_20170217_170942
I de mica en mica el nostre hort també està donant els seus fruits.
img_20170217_171031
Somiem el nostre pati!!!! Com ens agrada!!!!