Els ROCATURÍSTICS preparem la nostra simulació global

Els alumnes de la classe de Ca l’Orga i els afrancesats estem preparant la nostra simulació de llengüës. L’empresa Rocaturístics es posa en acció per Picamoixons.

La simulació global és la metodologia que portem a terme el CM i el CS de la nostra escola (4t, 5è i 6è) per treballar totes les llengües de manera competencial.

El tema d’enguany és: GUIES TURÍSTICS per tal de motivar als alumnes i a partir d’aquí anar construint el coneixement de la llengua, del vocabulari i de les estructures necessàries per poder comunicar-se en una situació de comunicació real.

• studio_20170215_194934