Audicions Musicals

img_9596

Els passats dies 17 i 21 de febrer els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de totes les escoles que formen la ZER El Francolí, van poder gaudir d’un concert educatiu al Teatre Municipal de Valls promogut pel CRP de l’Alt Camp. Volem destacar la qualitat interpretativa dels músics.

Un concert educatiu és suficient per a transmetre al petit públic els valors de la música, i, perquè no, per a que algun alumne senti la atracció per aquesta i per algun instrument en particular que està escoltant. L’assistència a aquest tipus d’audicions, pensades i dissenyades per als oient més petits, provoca una connexió entra la música en viu, allò treballat a l’aula i les emocions de l’alumne.

musica-tradicionalHa estat un concert molt proper i divertit on els alumnes de tercer i quart han pogut escoltar i descobrir els instruments que formen part de la música de casa nostra: la gralla, el sac de gemecs, el timbal, el flabiol i el tamborí; de la mà de Francesc Sans, Cristina Boixadera, Daniel Carbonell i Nando Taló.

img_20170217_113510 img_20170217_113529 1487354878880

musica-jazzEls alumnes de cinquè i sisè han gaudit d’un repertori de jazz ben variat. En Gerard Nieto i l’Artur Regada ens han interpretat peces de compositors de l’alçada de Duke Ellington, Louis Jordan, Charlie Parker, entre d’altres. A l’hora, ens han explicat la història d’aquest gran estil musical fent servir de nexe d’unió les peces que anaven tocant.

img-20170221-wa0002 img-20170221-wa0012 img-20170221-wa0013