Bon estiu!!!

Avui 19 de juny, acabem un curs estrany i atípic, però que ens ha permès aprendre i valorar moltes coses en el ritme atrafegat del nostre dia a dia que passaven totalment desapercebudes.

Sempre hem cregut que famílies i escola havíem de caminar plegats i durant aquest confinament ho hem pogut comprovar més que mai.

Gràcies famílies per haver-vos convertit en mestres, informàtics, teletreballadors…Gràcies per haver-nos ajudat a que la nostra tasca esdevingués més senzilla, per acollir sempre les propostes que us fèiem arribar, per buscar solucions als problemes informàtics, per haver trobat temps d’enviar, fotografiar….

En fi MOLTÍSSIMES GRÀCIES per tot el que heu fet!

L’equip docent de l’Escola Rocabruna vol desitjar-vos BON ESTIU (cliqueu a la paraula BON ESTIU)!!!