JA ESTÀ EN MARXA EL X CONCURS DE POSTALS DE NADAL “GOLF A LES ESCOLES”

Benvolguts/des,

Us informem que ja està en marxa el X CONCURS DE POSTALS DE NADAL “GOLF A LES ESCOLES”

Ja podeu entrar a la pàgina  de la Federació Catalana de Golf de Facebook  i fer un “M’agrada” al dibuix dels alumnes que ens representen: Joana Riera i Arlet Llach.

El dibuix que obtingui més “M’AGRADA”  serà la imatge de la FC. Golf durant les festes de Nadal. Les votacions finalitzen el dimarts 21 de novembre de 2023 a les 12.00h!

Aquest any han participat els centres: Escola Vila-Romà (Palamós), Escola La LLàntia (Mataró), Institut Olorda (Sant Feliu de Llobregat), Escola El Carme (Lleida), Escola Puig de les Cadiretes (Llagostera), Escola Vedruna Manlleu (Manlleu), Escola Goya (Terrassa), Escola Mossèn Albert Vives (La Seu d’Urgell), Escola La Canonja (La Canonja), IE Pere Viver (Terrassa), Escola Montcau La Mola (Matadepera), Escola Antoni Balmanya (Barcelona) i CEE Josep Pla (Barcelona).

Animeu-vos i entreu al compte oficial de Facebook https://www.facebook.com/FederacioCatalanaGolf/ on podreu veure tots els dibuixos presentats i fer la vostra votació!

Rebeu una cordial salutació

Mestres d’Educació Física