CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA INFANTIL I JUVENIL EN VEU ALTA

Enguany la nostra escola participa per quarta vegada en el CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA INFANTIL I JUVENIL EN VEU ALTA, organitzat pel Departament d’Ensenyament i la Fundació Enciclopèdia Catalana, en el marc del Pla Nacional de Lectura, dirigit a alumnes de tot Catalunya.

Dins de les activitats previstes, l’escola ha organitzat una FASE D’AULA per a la selecció dels alumnes de 4t, 5è i 6è nivell amb una fluïdesa lectora notable. Els alumnes seleccionats per a participar en la FASE FINAL DE CENTRE són els següents:

• 4t A: Carla La Bella, Cristina Nievas. Suplents: Ayman Dahouti, Alejandra Luque
  • 4t B: Nil Mas, Mariona París. Suplents: Maria Encuentra, Ferran Martínez
  • 5è A: Damià Brunet, Laia Codinach. Suplents: Kiara Becerra, Mariona Pareta
  • 5è B: Hannaa El Moussaoui, Júlia Gordon. Suplents: Sandra Ortiz, Isabel Suñol,
  • 6è A: Carla Cumí, Adrià Rovira. Suplents: Jihane El Khattabi, Mar Millán
  • 6è B: Tània Gómez, Irina López. Suplents: Laia Dilmer, Àngels Garrido

L’acte final de centre està previst en data 5 de desembre de 2017 a les 15:00 h i, comptarà amb un jurat per decidir l’alumne/a de cicle mitjà i superior que mostra una major fluïdesa lectora i que representarà l’escola a la fase comarcal.