ACTIVITATS PER L’ENTORN AMB ELS ALUMNES DE 4T

El dilluns 14, el dimarts 15 i el dimecres 16 de maig, els alumnes de 4t vam participar en una activitat organitzada per la Diputació de Girona anomenada “Nimfes i tritons, els déus de les aigües?”

Durant els tres dies, els monitors, en Marc i en Juan, ens van estar explicant quines espècies vegetals i animals es poden trobar en indrets aquàtics a prop de Llagostera.

Vam tenir l’ocasió de visitar una bassa, el nom de la qual desconeixem, situada molt a prop de la ruta del Carrilet, direcció Sant Feliu, un cop passat el restaurant de Can Panedes. Allà, i amb l’ajuda de pinzells, coladors, pots de plàstic i safates, vam poder recollir mostres d’ alguns insectes i altres animals invertebrats aquàtics que habitaven a la bassa.

Van ser unes jornades molt interessants. Fins i tot, vam trobar un gripau i un ratolí de camp!

Volem donar les gràcies als monitors per la seva paciència, dedicació i esforç!