14è Concurs internacional de dibuix infantil AQUALIA

Guardonats dos alumnes de l’Escola Puig de les Cadiretes

La Ivet Bayé Portillo i en Nil Mas Labarta, alumnes de 4t nivell,  han estat proclamats finalistes del 14è Concurs digital infantil en la categoria individual, organitzat per l’empresa concessionària del Servei Municipal d’Aigua de Llagostera, AQUALIA.

El certamen es convoca anualment en motiu del Dia Mundial de l’Aigua, enguany sota el lema “El cicle de l’aigua, una aventura per a valents”. L’objectiu marcat pels organitzadors es basa en “destacar la importància de la depuració i la reutilització de l’aigua”, mitjançant el coneixement del recorregut seguit per aquest element des que és usada a les nostres llars fins que es retorna al medi ambient una vegada depurada i com les aigües residuals es poden reutilitzar per a diversos usos”.

Com a premi, els guardonats han rebut una càmara subaquàtica miniup de mans de l’alcalde, Sr. Fermí Santamaria, del delegat a Girona de l’empresa Aquàlia, Sr. Manel Gómez i de la responsable del servei Aqualia a Llagostera, Sra. Marta Ferrer. El lliurament del premi ha tingut lloc a la sala de plens de l’Ajuntament de Llagostera, en data 13 de novembre de 2017, amb la presència dels familiars dels alumnes premiats .

Moltes felicitats Ivet i Nil!

Fotografia: Marc Sureda i Pons