ARRIBEN LES PRIMERES HISTÒRIES DE P5!

Els alumnes de P5, a través d’aquesta activitat, ens parlen sobre alguna temàtica on demostren les seves habilitats d’expressió oral i són uns experts en el tema,  davant la resta del grup.

El tema l’escull l’alumne/a amb l’ajuda dels pares i aquell dia és el protagonista del programa de televisió.

El protagonista pot utilitzar i mostrar qualsevol objecte, cartolina o element que consideri oportú per fer les explicacions. Fins ara, els alumnes, han presentat temàtiques molt variades i interessants: de fòssils, de  planetes, de patinets, de buceig, de cotxes, de fades,  de taurons, de diables, de dinosaures, de tatuatges, del bosc, dels unicorns,… i molts més. Aquí en teniu un recull d’imatges!!!