BONES FESTES FAMÍLIES!

Amb la màgia del Nadal, acomiadem aquest trimestre fent-vos partíceps de dues activitats molt viscudes pels vostres fills i filles a l’escola: la visita del carter reial i la cagada del tió!
Bones festes per tots!
Mestres d’educació infantil

DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ, 7 DE DESEMBRE

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el proper dilluns, 7 de desembre de 2020, figura en el calendari escolar del centre com a dia de lliure disposició, per tant l’escola romandrà tancada.

Ens retrobarem dimecres, 9 de desembre de 2020.

Cordialment,
La direcció del centre

…MÉS ACTIVITATS DE TARDOR!

Benvolgudes famílies!
El novembre ja s’ha acabat i tornem a tenir un recull de fotos d’algunes de les activitats que hem fet. Hem gaudit del racó de la tardor que l’hem observat amb lupa! I hem descobert com són algunes de les fruites i verdures de… Llegeix més»

L’ELASTICAT!!!

Aquest any hem introduit un material diferent i motivador a les classes de música: és l’Elasticat. Per què l’utilitzem?

• per a cantar, ballar i seguir la música.
  • per a treballar contrastos: dins-fora, amunt-avall, agut-greu, pizzicato-legato, petit-gran, davant-darrere, dreta-esquerra, lent-ràpid, recte-ondulat, fort-fluix…
  • per a fer formes geomètriques, diagonals, línies… Llegeix més»

LA LLUM. ACTIVITATS SENSORIALS DINS L’AULA

Benvolgudes famílies