SIMULACRE D’EVACUACIÓ

Ahir dilluns 4 de desembre, vam realitzar el simulacre d’evacuació de l’escola per a una hipotètica emergència interior. Tot el personal docent com el no docent i l’alumnat vam sortir disciplinadament de l’edifici seguint el protocol d’actuació i ens vam dirigir als diferents punts que teníem establerts.

El Pla d’Emergència es va activar a les 09:18 hores, i un cop recomptats tots els evacuats i amb la seguretat que no hi havia quedat ningú a l’interior de l’escola, es va donar per acabat aquest procés, tornant a les aules per continuar les activitats previstes amb total normalitat.

L’aplicació d’aquest pla persegueix una triple finalitat:

1. Garantir al màxim possible la seguretat dels usuaris de l’escola.

2. Potenciar la coordinació amb els diferents plans d’emergència territorials (policia, bombers…)

3. Fomentar en els nostres infants l’adquisició d’hàbits preventius i d’autoprotecció.

L’evacuació va estar tot un éxit. El centre va ser evacuat amb una gran rapidesa. ENHORABONA!!!