PROVES CANGUR 2016

El proper dijous 7 d’abril, els alumnes de 5è de primària realitzaran a l’escola una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières i que a Catalunya ho organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Aquesta activitat es coneix amb el nom de les Proves Cangur.logocangur2016petit

Aquesta activitat té format de concurs i l’objectiu és que l’alumnat dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats.

Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics. Aquestes “altres matemàtiques” s’han anat practicant durant el curs a partir de proves model d’entrenament.

La prova s’haurà de completar amb una hora i quart, com a màxim, i consistirà en 20 reptes matemàtics de dificultat creixent i resposta tancada, amb cinc opcions per problema.

La previsió de la comissió Cangur és que es facin públics els resultats provisionals de les proves el dia 21 d’abril de 2016.

L’acte de lliurament de premis es realitzarà el dia 25 de maig de 2016, a les 18 hores, a la sala Arnau de Vilanova de l’hotel Campus de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Per més informació, podeu consultar la següent Web:

PROVES CANGUR 2016