LES SORTIDES A LA NOSTRA ESCOLA

Com cada curs, a l’escola apostem per la realització de sortides escolars, ja que considerem que són molt profitoses per als nostres alumnes. Uns dels beneficis que podem valorar és el desenvolupament d’aspectes tan importants com l’autonomia i la motivació per descobrir coses noves i nous entorns. La possibilitat d’observar i formar part d’experiències noves afavoreix un aprenentatge significatiu que dins del seu entorn quotidià és difícil d’adquirir.

Amb les sortides, l’aprenentatge és lúdic, flexible, variat i motivador.

Aquí teniu una mostra de la sortida que els alumnes de 1r van realitzar el passat 7 de març a Tot Circ (Copons)

Pugueu veure fotos de les sortides que els vostres fills i filles van realitzant al llarg del curs als respectius blocs de cada cicle.

Circ 1r

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *