CANTÀNIA 2017 “LA NIT DELS MALSONS”

Per primera vegada la nostra escola ha participat en la CANTÀNIA, a L’Auditori de Barcelona. L’experiència ha estat molt positiva i des de l’escola intentarem tornar a participar els cursos vinents.

La Cantània és una activitat participativa dirigida a escolars de cicle mitjà i superior de primària. En el nostre cas han participat els alumnes de 5è. Cada temporada s’encarrega una obra nova per a un gran cor de nens i nenes, a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi. Durant tot el curs escolar es treballa tant des de L’Auditori com des de l’escola. L’objectiu és organitzar un acte per als alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col·lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical inoblidable per a tots.

Aquí us deixem un recull de fotos de la magnífica tarda que vam passar.

IMG_2815 IMG_2819 IMG_2842

IMG_2825_optimage1_opt