9è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya

Enguany la nostra escola ha participat en el concurs d’anglès THE FONIX. Aquest concurs està destinat a l’alumnat del cicle superior, l’ESO, batxillerat i centres de formació d’adults. El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora The_Fonix_2016_A2_POSTER_CATALUNYA_Lucy_1de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual. El concurs consta de tres fases:

FASE LOCAL: Prova a dins dels mateixos centres educatius.
FASE TERRITORIAL: Prova amb els representants escollits pels centres, agrupats per territoris (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona).
FASE FINAL: Prova final absoluta amb els guanyadors de cada territori.

A la nostra escola ja hem realitzat la fase local, on han sortit escollides dues alumnes, una de cinquè, la CLÀUDIA BOSQUET, i una altra de sisè, la LÍDIA PUIG.

El proper Dissabte 27 de febrer a les 12 hores es realitzarà la Prova de la Fase Territorial, on de ben segur les nostres representants faran molt bon paper. MOLTA SORT!!!