INFORMACIONS RELATIVES A DIFERENTS PROCESSOS ADMINISTRATIUS

Benvolgudes famílies,

Primer de tot, desitgem que tant vosaltres com els vostres respectius familiars, us trobeu bé de salut.

Avui mateix, des dels Serveis Territorials del Baix Llobregat, ens han arribat noves informacions relatives a diferents processos administratius que considerem d’important difusió a la comunitat escolar:

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ 2020-2021:

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.
Fins a nova indicació, tots els processos del sector públic estan aturats d’acord amb la Disposició addicional 3a. Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19.

BEQUES MENJADOR:

El Departament d’Educació i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies garanteixen els ajuts de menjador a menors que són usuaris dels serveis d’intervenció socioeducativa amb servei d’àpat. Trobareu la informació a l’enllaç següent:

Com podeu veure, des del Departament d’Educació i les diferents direccions dels Serveis Territorials, van donant resposta als diferents processos administratius en funció de l’evolució de la situació i de les diferents mesures adoptades.

Us agraïm la vostra col·laboració i comprensió.

Us enviem molts ànims en aquests dies

#NOSALTRESENSQUEDEMACASA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *