ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE

Aquest curs 2021-2022, després d’un curs de pròrroga per la COVID 19, tornem a tenir eleccions a Consell Escolar. Properament estarà disponible el calendari per a tot el procés electoral.

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.  Pel que respecta als representants de les famílies a l’escola, aquest any s’ha de renovar dos membres. Podeu presentar les vostres candidatures a partir del dia 2 de novembre, moment en el que s’inicia el procés, amb el corresponent document, que haureu d’entregar a la direcció del centre.

INFORMACIONS

JORNADA DE VOTACIONS:

• DIES: 22 i 26 DE NOVEMBRE
  • HORA: 15.15 – 16.15 h
  • LLOC: BIBLIOTECA (porta exterior)

Les candidates triades per representar el sector de pares i mares de l’escola al Consell Escolar han estat:

• ELISABETH CASTEL CORBACHO
  • VICKY BRACEROS RUIZ