COMENCEM AMB TOTES LES GANES!!!!

Benvolgudes famílies,

El dilluns 14 de setembre reprendrem l’activitat escolar. Començar un curs sempre és emocionant; retrobaments, il·lusió i entusiasme per tornar després d’haver carregat les piles durant les vacances.

Aquest any serà excepcional, incert i amb modificacions constants de funcionament i organització. El primer després de la pandèmia i implicarà la tornada a les aules, després de mig any tancades. Sabem que aquest curs serà un gran repte, però volem transmetre-us que posarem tots els nostres esforços perquè tot vagi el millor possible.

Tots haurem d’anar a una i treballar plegats, per tirar endavant els projectes iniciats i engegar-ne de nous.

Després de la seva presentació i validació al Consell Escolar (08-09-2020), es presenta a tota la comunitat educativa el PLA D’ORGANITZACIÓ i ACTUACIÓ pel curs 20-21, que recull totes les mesures previstes per enguany seguint les indicacions i requeriments dels departaments d’Educació i de Salut. Aquest document inclou les mesures extraordinàries de salut i higiene preses en l’actual situació de pandèmia i l’organització pedagògica que dóna resposta a les noves necessitats sorgides, sense renunciar als trets d’identitat del Projecte Educatiu de Centre.

Així també, tal i com us vam anticipar, us compartim les presentacions de les reunions d’inici de curs:

HA COMENÇAT EL COMPTE ENRERE… ESTEU PREPARATS?