BEQUES DE MENJADOR CURS 2022-2023

A partir del proper dilluns 02 de MAIG i fins al proper dia 16 de MAIG, s’obre el termini per la tramitació dels ajuts individuals de menjador per raons socioeonòmiques, d’acord amb la disponibilitat pressupostària i la puntuació derivada de la valoració de les condicions socials, econòmiques, geogràfiques i familiars dels sol·licitants.

Les persones interessades en aquesta convocatòria, hauran de realitzar la sol·licitud telemàtica disponible a la pàgina web del Consell Comarcal del Baix Llobregat, https://www.elbaixllobregat.cat. Els centres escolars facilitaran el model de sol·licitud en paper exclusivament a l’alumnat que no disposi de cap mitjà electrònic. Aquest model de sol·licitud s’haurà de retornat complimentat per les famílies al centre escolar dins del termini establert, amb la documentació indicada.

Bases de la convocatòria pel proper curs 2022-2023

Sol·licitud ajut individual de menjador curs 2022-2023 (exclusiu per aquelles famílies que no disposin de cap mitjà electrònic)

SOL·LICITUD TELEMÀTICA: ACCÉS

GUIA PER A COMPLIMENTAR LA SOL·LICITUD