La incubadora

L’emoció d’arribar al matí i mirar dins la caixa per comprovar si dels ous han nascut pollets ens connecta amb la Vida. Seguir fent hipòtesis sobre quines han de ser les condicions òptimes per aconseguir veure pollets ens fa provar 3 accions: posar molta palla dins de la caixa, comprovar la temperatura amb un termòmetre i mirar llibres relacionats amb el tema per si ens faciliten alguna pista.

La mare de la Bet, la Laura, coneixedora de la nostra aventura, ens ofereix una incubadora. Així mateix, l’Aran ens escolta parlar sobre el tema i ens comenta que el seu pare també en té una. Gràcies a les dues famílies per la seva disponibilitat.

Finalment li demanem a la Laura que ens faci una mica d’introducció en el tema dels ous, els pollets i la incubadora. Dijous al matí fem una videotrucada ben profitosa. Ens queda molt clar que hem de buscar un lloc fosc i silenciós per posar la incubadora. També ens han dit que necessiten 21 dies per a que els pollets sortint de l’ou.

Quins nervis! el divendres ens arriba la incubadora i molts ous… al voltant de 60, i tots gràcies a l’Assumpció, la iaia de la Bet.

Amb molta cura i paciència anem posant tots els ous, tapem la incubadora, posem aigua per mantenir la humitat, apaguem la llum i… silenci. La Vida comença a bategar.

Clicant a sobre de la següent imatge podreu veure unes quantes fotos més d’aquesta aventura.

Atents escoltem les explicacions de la Laura per vídeotrucada

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *