EL CALIU D’UN NOU CURS

Comença el dimecres 6 setembre. Són les 9 del matí. Així ho ha assenyalat el so de les campanes. I que siguem tots i totes aquí significa que s’acaba l’estiu i que comença un nou curs, el curs 23-24. Escola de Llobera, 30 infants, 19 famílies, 11 mestres, 2 monitores de menjador,  1 persona de neteja i 3 edificis. I enmig d’aquesta complexitat hi hem volgut posar el sol.

Per una banda hem pensat el sol com a l’escalfor de l’estiu. Hi hem posat els noms de tota la llopada dins. Perquè tots i totes hem viscut un estiu intens, ple d’experiències viscudes i moments meravellosos. La família, les activitats, la natura, els amics,…. El sol de l’estiu ha acompanyat tots i cada un d’aquests instants a tota la llopada, cadascú des d’un indret diferent.

I avui ens unim tots i totes aquí amb aquesta motxilla plena de records que compartirem els primers dies d’escola i que ens serviran com a punt de partida de nous moments.

Per això, i per altra banda, hem posat un sol al mig. Un sol que dona vida a l’escola, que ens permet iniciar un nou dia i un nou curs. Un sol que dona llum a tota la comunitat educativa i que manté un caliu de convivència acollidor. Un sol que regeix el pas del temps d’aquest curs amb rigor.

L’equip de mestres ha estat preparant amb il·lusió els espais i les propostes per començar i acollir a tothom.

Benvinguts i benvingudes al curs 23-24 de l’escola de Llobera. Benvinguts i benvingudes a un nou curs a la ZER el Solsonès.