Rocòdrom boulder a primària

Des de l’àrea d’Educació Física hem considerat fer unes sessions d’escalada en bloc a l’Escola. Per aquest motiu hem contactat amb l’empresa Divertical que ens ha instal·lat un rocòdrom al gimnàs de l’escola.

Durant aquesta setmana, els alumnes de primària a les sessions d’Educació Física,  podran practicar aquest tipus d’escalada amb el suport dels mestres de l’escola i un tècnic especialitzat.

El boulder és una modalitat d’escalada que no requereix materials de protecció convencionals i que es practica en una paret de no gaire alçada.

La setmana que ve penjarem fotos de l’experiència.

Mestres d’Educació Física