PREINSCRIPCIÓ 20-21 (actualitzat 11/05/20)

Benvolgudes famílies,

S’ha aprovat el Pla parcial de desconfinament i obertura dels centres educatius per a la realització del procediment
de preinscripció i matrícula escolar. Les noves dates de preinscripció són del 13 al 22 de maig de 2020 i les noves dates de matrícula són del 13 al 17 de juliol.

Aquesta vegada el procés de preinscripció i matrícula es portarà a terme de forma telemàtica reduint al màxim els tràmits presencials, degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID-19. No obstant, també serà possible la presentació de la sol·licitud de forma presencial seguint totes les mesures de prevenció necessàries dictades pel PROCICAT.

Properament trobareu tota la informació referent al procés de preinscripció i matrícula a la nostra web (MENÚ, Preinscripció i matrícula) i a la web del Departament d’Ensenyament, Estudiar a Catalunya. Podeu llegir la nota de premsa del 7 de maig del Departament d’Educació clicant aquí.

El mitjà per comunicar-se amb l’Equip Directiu de l’escola és únicament a través de mail: a8029301@xtec.cat

Moltes gràcies per la vostra comprensió.

Salut a tothom!!

Equip Directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *