Màgia per celebrar el Dia dels Drets de l’infant

El dia 20 de novembre és el Dia internacional dels Drets de l’infant.

Cada any ho recordem i ho celebrem d’una manera o altra a l’escola i aquest any també ho hem fet. Al llarg de la setmana tots els grups de l’escola han parlat del significat de la Diada i de la seva importància. Hem demanat a cada grup que esculli una frase significativa per ells al final del treball, perquè les farem arribar totes juntes a una il·lustradora de renom de la nostra comarca que ens està preparant un regal. Ben aviat esperem poder-vos ensenyar el seu regal.

Per arrodonir el treball fet, hem volgut regalar a tots els alumnes uns moments de màgia, d’intriga, de sorpresa. de somriures. Aquests moments sempre són necessaris i ara més que mai tots ells s’ho mereixen més que mai. Complint totes les mesures de seguretat de distància entre grups bombolla, de mascareta i d’higiene han seguit molt bé les indicacions de l’equip de mestres i us podem dir que ha sortit molt rodó.

Estem molt contents d’haver-ho fet possible i ens quedem amb les cares plenes de somriures dels infants i amb les felicitacions dels artistes cap a tot el nostre alumnat. Enhorabona!

Per cert, encara no us hem explicat qui ens ha portat la màgia a l’escola. Han estat la Maga Game, que és de Taradell, al parvulari i el mag Jordi Quimera a Primària, que no ha tingut cap inconvenient en dedicar un dels millors trucs de màgia al grup de 4tA que tenim confinat. Moltes gràcies a tots dos i endavant amb la cultura!

Clicant aquí podeu veure algunes fotos dels espectacles. Per poder veure els alumnes cal que ho feu a l’article homònim que està protegit amb contrasenya.