Ja tenim l’hort i el compostador en marxa (cicle inicial)

Acabem el primer trimestre de curs amb el compostador i l’hort de primària ben arreglats i preparats.

L’alumnat de cicle inicial ha estat l’encarregat de fer la tasca de preparar-los després de la pausa de l’estiu i també serà el responsable del seu manteniment al llarg del curs.

El treball que es fa en aquests dos entorns és a llarg termini. És un treball que es va fent mica en mica i del que no es tenen resultats fins al cap de força de temps.

Esperem que puguem fer vàries collites amb unes quantes experimentacions i descobertes entremig. Des de fa temps, a l’escola comptem amb la col·laboració de la Mariona Bigas de l’àrea de Medi Ambient de la Mancomunitat La Plana. Ella ens visita un cop al mes i ens aporta la seva expertesa en el tema provocant reflexions i donant explicacions dels procesos que es donen a l’hort, al compostador i al seu entorn.