Informacions d’inici de curs

A continuació veureu quatre vídeos (Equip directiu; agrupament petits, mitjans i grans) amb informacions importants a tenir en compte de cara a l’inici d’aquest curs 2020-2021.
Després dels vídeos trobareu uns plànols amb les entrades i sortides adaptades a la situació de pandèmia per Covid19 que seran vigents aquest curs als dos edificis de l’escola.

1. Glòria Núñez

Bon dia a tothom,
    Podríeu penjar el pla d’obertura del centre per al curs 2020-21 (document que ha de ser públic al web un cop aprovat per Consell Escolar) per a que les famílies puguem consultar-lo abans de les reunions d’inici de curs? Encara que veig alguns aspectes que no compleixen amb la normativa: grups de més de 20 alumnes, les entrades/sortides no són esglaonades, etc. Suposo que modificareu aquests aspectes que incompleixen abans de l’inici de les classes.
    Gràcies per la vostra atenció.

2. Roser

Bon vespre,
    Desitjo a totes les mestres i a tots els mestres un bon inici de curs. Per davant de la incertesa i els dubtes (que són molts per a tothom), han de prevaldre la il·lusió per recomençar i la confiança que entre tots això ha d’anar bé. Tots hem estat infants i entre els millors records de la nostra infantesa o, com a mínim, els que han quedat gravats ben endins, hi ha els moments d’escola. Els nostres fills i filles tenen moltes ganes de tornar a l’escola. Es van trobar d’un dia per l’altre a casa, en un estat que per als més petits era de vacances. Han enllaçat el confinament amb les vacances… bé, res que no sapigueu.

Com a mare i professora, us vull encomanar energia i il·lusió. Estic convençuda que tot el que transmeteu ells ho rebran i d’aquest començament en depèn, en bona part, la resta del curs. MOLTS ÀNIMS. I gràcies per la feina prèvia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *