Estrenem porta a l’Edifici d’Infantil

Aquest dilluns 27 les famílies del parvulari han entrat per la nova porta ubicada al Passatge de l’Escola, el nou vial entre el carrer Miquel Martí i Pol i la Carretera de Balenyà. Aquest passatge, de prioritat de vianants, està tancat a la circulació de cotxes, és per això que aquesta entrada aporta seguretat per les famílies de l’escola. A més a més es pot gaudir d’una zona verda amb jocs infantils i bancs.

Es pot accedir per aquesta porta al llarg de la jornada escolar, ja que la porta compte amb un timbre i un porter automàtic, això facilitarà l’obertura i l’accés a les famílies que vulguin entrar.

Les entrades a l’escola seran molt més relaxades i tranquil·les, això ens ajudarà a que els infants a entrin millor a les aules. Els primers dies s’han generat bones sensacions en general, encara que alguna família hagi hagut de canviar alguns hàbits, de seguida s’han anat adaptant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *