Enjardinament del parterre de davant del Parvulari

Aquesta setmana l’alumnat d’educació infantil ha col·laborat amb l’enjardinament d’un espai públic del poble. Es tracta del parterre de davant de l’escola on hi tenim l’escultura de l’Arbre dels drets de l’infant i la pintura mural de la seva ombra (obres artístiques sorgides del treball per projectes de l’escola dels cursos 17-18 i 18-19 respectivament).

L’enjardinament d’aquesta zona amb mans dels infants ha estat una proposta del Parc de les Olors de Taradell que vam acollir de bon grat i amb il·lusió.

Mica en mica aquest espai petit del poble ha anat canviant la seva fisonomia i ha anat agafant la seva pròpia identitat. És bonic saber que estar essent possible gràcies a la participació i col·laboració de diferents entitats o institucions del poble.

Si vols anar ràpid, vés tot sol.

Si vols anar lluny, vés-hi acompanyat.

PD: coneixeu alguna de les plantes del parterre? Podeu deixar la vostra resposta als comentaris de l’article. Ens agradarà llegir-los!