La poesia de Miquel Martí i Pol al parvulari

La setmana vinent, l’alumnat de P5 de l’escola, anirà de visita a la Fundació Miquel Martí i Pol de Roda de Ter.

Aquesta és una visita que fa un temps que proposem a l’alumnat de P5 per aprofundir un xic dins el món de la poesia. Un món que a vegades ens pot semblar que queda lluny dels infants però que en realitat els pot agradar, encuriosir i engrescar molt. Jugar amb les paraules, la seva musicalitat o la seva bellesa pot ser, i per experiència sabem que és, molt interessant.

A continuació deixem l’enllaç d’una notícia que es va publicar a la web de la Fundació el desembre del 2021, i que recull una experiència educativa feta i viscuda al nostre parvulari després de la visita de l’alumnat a la Fundació.

Estarem a l’espera de veure què es genera aquest curs després de la visita de la setmana vinent!