20 de novembre: dia dels drets de l’Infant

Cada 20 de novembre es commemora la signatura de la Convenció dels drets de l’infant .

A l’escola cada any imaginem una manera per celebrar aquesta data tan important.

Aquest any ha estat la Regidora d’Educació del poble, la Montse Font, qui va pensar una iniciativa oberta a totes les escoles del poble, que vam estar convocats al jardinet on hi ha l’Arbre dels drets de l’Infant, fet pels nens i nenes del Parvulari i per en Joan Rovira del Guixot de 8.

Després de seure una estona a l’ombra de l’arbre i de sentir la benvinguda de la Regidora, la mainada va cantar la cançó de l’arbre. Per acabar la festa vam anar al Pujoló per berenar, tot gentilesa de l’Ajuntament.

Volem agrair aquesta iniciativa, que dona valor a la dimensió comunitària que va tenir aquest projecte i que amb aquesta idea pot acabar esdevenint cada any el lloc on convocar els infants per fer aquesta recordatori.

L’arbre dels drets de l’infant és del poble i de tota la ciutadania.