CI: Col·laboració amb l’exposició d’Art reciclat “Els últims plàstics” (article públic)

Després de la visita a l’exposició “Menys plàstics, més vida” que van fer dies enrere tot l’alumnat de cicle inicial, va començar a les aules tot un treball artístic per elaborar creacions reutilitzant plàstics.

La reflexió sobre la cura del Planeta ha estat present sempre en el procés artístic que ha passat per les etapes de disseny, recerca de material, reunions de treball i elaboració.

Clicant aquí podeu veure imatges de les obres finals que estaran exposades a Can Costa i Font durant un parell de setmanes des d’aquest proper divendres dia 19 de novembre al costat de creacions fetes per alumnat d’altres centres de la Mancomunitat La Plana.

L’exposició està oberta al públic. Esperem que us agradi.