3r: Coneixem el fototrampeig

Aquest passat dijous 19 dins del projecte del poble de Taradell els alumnes de tercer van participar a una xerrada sobre la fauna que podem trobar a l’entorn del poble. En Jordi Roca, mestre de l’escola i aficionat al fototrampeig o fotoparany, va explicar com podem fotografiar i gravar vídeos dels animals que ens envolten; es tracta d’amagar una càmera que s’activa amb moviment a llocs de pas d’animals al bosc. En els últims tres mesos la càmera amagada a prop de Taradell ha captat animals com el senglar, el cabirol, l’esquirol, la geneta, el teixó, la guineu o el ratolí de bosc entre d’altres.

En aquest enllaç podeu veure amb detall alguns dels animals captats per la càmera de fototrampeig.