ENS ENVIEM CARTES AMB L’ESCOLA “EL CARME” DE MANLLEU!

cartes

A l’escola hem decidit que una manera emocionant de treballar la lectoescriptura  podria ser enviant-nos cartes amb nens i nenes d’una altra escola.

Fa dues setmanes els nens i nenes de la classe dels petits vam rebre la primera carta dels alumnes de P4 de l’ escola del Carme  de Manlleu, de la classe “Els tres porquets”.

Com que ells són més que nosaltres, es van posar en grups de dos o de tres. Cada grup d’ells ens enviava una carta a un nen o nena de la classe dels petits.

Vam estar súper contents!

Ens explicàvem com es deien, ens van enviar una foto seva, a què els hi agradava jugar…. i ens van demanar qui érem nosaltres i a què ens agradava jugar també.

Nosaltres els vam respondre, els hi vam fer un dibuix i els hi vam enviar fotos perquè ens coneguin.

Ens fa molta il·lusió enviar-nos cartes amb ells, perquè estem fent nous amics, encara que no ens hàgim vist mai!

Potser un dia ens veurem pel carrer i podrem jugar junts…

El nostres nous amics i amigues són:

Biel, Guillem, Pol, Adrià, Abril, Precious, Ismael, Caliel, Lila, Fatima, Rayan, Noemi,Hanae, Didac

Insaf, Laia, Martina, Mohamed, Quim, Nora, Pol, Uriel

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *