Els nostres espais

L’escola està situada a la Plaça Major del poble, al costat de l’Ajuntament.
Està formada dos espais; un a la planta baixa on habitualment hi ha l’alumnat d’educació infantil, i l’altre al primer pis, destinat a als nens i nenes de primària. Al primer pis també hi ha el despatx de direcció, el qual també serveix de sala de mestres i de magatzem.
L’ajuntament cedeix a l’escola altres espais per poder fer activitats específiques com psicomotricitat i desdoblar grups si és necessari. Aquests s’ubiquen a un edifici pròxim a l’escola, Can Castellet. Així mateix, també fem ús de la sala polivalent del poble, on una vegada a la setmana es fan les sessions de teatre i també s’utilitza per altres activitats puntuals.

En relació l’espai exterior procurem passar-hi moltes estones ja que tenim un entorn natural molt privilegiat. La plaça del poble és on sortim diàriament a l’estona del pati i situat a l’aula d’infantil hi ha un petit sorral.
Tenim un hort al costat de l’escola, el riu i al bosc molt a prop, el quals aprofitem en el nostre dia a dia.