ELS JOCS FLORALS

El dilluns 24 d’abril, vam celebrar els Jocs Florals.

Els Jocs Florals a l’escola s’organitzen en dues categories: pels grans consisteix a crear un conte o un poema i pels petits en un dibuix acompanyat per un rodolí.

A tots els petits i els grans menys als guanyadors els hi van donar una medalla feta a mà molt bonica i unes flors precioses per haver participat. Al grup dels grans hi havia tres guanyadors aquest any els de l’escola van ser: l’ Ingrid amb el conte ”L’Aina i les seves puces” i en Ton amb el conte ”El cavall ”, empatats en 3a posició, la Jana amb el poema de ”L’estrella ” en 2a posició i l’Isaac amb el poema ”El mar ” en 1a posició. A tots els guanyadors els hi van donar un roser i una medalla. Els guanyadors van llegir el poema o el conte en veu alta.

jocs florals

Abril, Jana i Estel 5é, 4t i 1r de primària

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *