COLÒNIES AL MASNOU

Dimecres 24 de Maig a les nou del matí ens vam trobar tots els nens de Rupit que anàvem de colònies, i quan ja hi érem tots ens vam dirigir cap a Cantonigròs. Després de passar per Cantonigròs vam anar cap a Roda. Allà a Roda ens vam parar a recollir l’Isaac i tots junts vam marxar cap a la casa de colònies.

El dimecres al migdia vam dinar macarrons, peix i gelat.

A la tarda vam explorar el Masnou. Les nostres monitores ens van preparar una gimcana. Primer de tot vam fer dos grups, després vam llegir les preguntes i vam començar. Primer havíem de pintar les lletres del Masnou, després havíem de buscar el nom d’una escola, llavors vam seguir caminant i ens vam trobar una noia i li vam preguntar si ens podia donar una cosa a canvi d’un globus, la noia ens va donar un boli. Els dos grups vam haver de passar 8 proves més.

Per sopar va haver-hi sopa, pollastre amb patates fregides i de postres mandarines

Després de fer free time vam començar els jocs de nit. El primer joc es deia Pink and Yellow. Consistia, en que hi havia dos equips, un havia d’atacar amb un paperet amagat i l’altre era de defensa i si ens tocaven havien de buscar al paperet  que teniem amagat en 10 segons i si  el trobaven tenien un punt per ells, però si nosaltres tocàvem a la Joy, li donàvem el paperet que havíem amagat i llavors teníem un punt per nosaltres. El cap de 3 minuts vam canviar, els que defensaven atacaven  i els que atacàvem defensàvem. Quan ja vam plegar vam jugar a la torra, a la bomba i el mocador. Vam cantar una cançó de bona nit i ja vam anar a dormir.

Quan ens vam llevar, primer de tot vam anar a esmorzar. Per esmorzar tocava: cereals i pa amb mantega.

Després vam anar a jugar al ‘dobble’ un joc de cartes. Quan vam acabar, vam jugar a un joc de fer monstres, que consistía en fer grups de 3. A tots ens donaven un full del color que volguéssim i primer havíem de dibuixar la cara. Llavors havíem de passar el full al company que teniem el costat dret. Després havíem de pintar la part del mig. Finalment havíem de passar el full al company del costat dret una altra vegada per passar el full per tots els nens de la taula i havíem de dibuixar la part de baix. I ja vam acabar els monstres. I per acabar el mati vam fer figures de fang.

Per dinar vam menjar llenties amb verdura, salsitxes amb tomàquet i de postres flam de vainilla.

A la tarda de dijous vam començar a pintar les escultures de fang que havíem fet al matí. Quan vam acabar, amb banyador, tovallola i crema solar vam anar a la platja. Un cop allà vam descobrir que la sorra cremava molt i sense esperar, amb una monitora vam anar a l’aigua. Al cap d’una estona vam berenar i quan vam acabar vam fer dos grups i vam fer dos castells de sorra i vam quedar empatats. Ens vam tornar a banyar. Llavors vam començar a buscar petxines i quan ja n’havíem agafat moltes, vam escriure ‘’L’AGULLOLA’’ a la sorra i vam omplir i les lletres amb les petxines. Ens vam tornar a banyar, vam fer uns quants jocs més i vam marxar cap a la casa de colònies.

Per sopar vam menjar crema de verdura, un tros de pizza i de postres iogurt de xocolata.

El dijous 25 de maig de 2017 a la nit hi havia discoteca, nomes hi érem nosaltres els de l’escola l’Agullola i les monitores. Estàvem tots ballant menys la Jana que no es trobava bé tenia mal de panxa. Mentre ballàvem els nens d’una altra escola ens molestaven per la finestra. Desprès vam fer un concurs de cant, es tractava de cantar cançons que haguéssim cantat el cole. A la discoteca hi havia menjar i suc, també uns globus que estaven pel terra. La discoteca va acabar a les onze de la nit i va ser molt diver i el dia següent ens vam llevar molt cansats.

El divendres al matí per esmorzar tocava llet amb cereals.

Després vam fer un joc d’anar a la recerca del tresor. Per buscar el tresor havíem de trobar les pistes. Quan vam trobar el tresor gràcies a les pistes, resulta que eren polseres on hi havia escrit Masnou ‘17. Després ens les vam lligar al canell i vam anar a l’arbre a parlar de com ens ho havíem passat. Ens hi vam estar una estona, perquè estàvem esperant per anar a dinar.

Després vam fer l’exposició. L’exposició era que cadascú tenia una frase de les manualitats que havíem fet durant totes les colònies. Després vam anar a dinar.

Per dinar tocava arròs amb tomàquet, nuggets i de postres iogurt.

Quan vam acabar de dinar, vam fer free time i ens van venir a buscar alguns pares.

Quan ja érem bastant pocs, a la font de la casa de colònies vam fer un riu molt petit. Al cap d´una estona ens van venir a buscar els pares, i ja van acabar les colònies de 2017.

colonies

Tots els alumnes de primària de l’escola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *